Doplňkové služby...

SMS info

Mějte pohyb svých peněz neustále pod kontrolou. Po každém zaplacení kartou, výběru z bankomatu nebo odeslání peněz na účet vám pošleme potvrzující SMS zprávu.

V každé zprávě navíc hned uvidíte, kolik vám na kartě ještě zbývá na další nákupy. Službu SMS info si snadno aktivujete za 19 Kč měsíčně na klientské lince 542 100 100.

 

Inkaso

Abyste nemuseli hlídat termíny splátek na kartě, nastavte si inkaso. Minimální splátku vám budeme strhávat automaticky zdarma a celou využitou částku z karty za 19 Kč měsíčně.

Platba splátky inkasem z účtu

Díky službě Inkaso splátky nebudete muset hlídat své splátky. Potřebná částka se každý měsíc odečte z Vašeho bankovního účtu. Inkaso splátky si můžete zřídit kdykoliv během splácení nebo při sjednání nové smlouvy.

Postup sjednání:

  • Přihlásíte se na www.SpravceFinanci.cz nebo zavoláte na zákaznickou linku.
  • Zadáte číslo účtu, ze kterého budete chtít peníze strhávat.
  • Ve své bance pak dáte svolení k inkasu naším účtem číslo 2011 000 005/6000.

 

E-výpisy

Nečekejte na doručení papírového výpisu a znejte přesnou výši své splátky s předstihem. Stačí říct, a výpis vám každý měsíc pošleme e-mailem zdarma.

Získáte přehled o svých platbách a ještě se s předstihem připravíte na zaplacení splátky. O elektronické výpisy stačí požádat na webu SprávceFinancí.cz, klientské lince 542 100 100 nebo vyplněním formuláře.

 

Pojištění

K Datart kartě Premia si můžete sjednat pojištění, které vám pomůže vždy, když to budete potřebovat. Můžete se tedy pojistit nezbytným pojištěním schopnosti splácet a také si vybrat užitečné pojištění osobních věcí.

DATART karta Premia

Pojištění schopnosti splácet

Sjednat si můžete pojištění schopnosti splácet, díky kterému budete v bezpečí při dlouhodobém výpadku vašeho příjmu. Pojištění poskytuje Maxima pojišťovna, a.s.

  • V případě invalidity nebo smrti Vám pojišťovna doplatí celou půjčku.
  • Při ztrátě zaměstnání vám pojišťovna vyplatí až 12 splátek.
  • Při pracovní neschopnosti vám pojišťovna vyplatí až 12 splátek.
  • Za dobu hospitalizace pojišťovna zaplatí předepsané splátky.

Rozdíl oproti běžnému pojištění:

Pojištění vám pomůže při dlouhodobém výpadku příjmu.

Pojištění vás chrání i v případě, kdy nečerpáte úvěr a neplatíte tak žádné pojistené.

Pojistná ochrana se mění podle situace, ve které se právě nacházíte.

 

Soubor pojištění

Pojišťovna zaplatí

Výše plnění

BEZPEČÍ +

(8,9 % z aktuální splátky úvěru bez úhrady za pojištění)

pracovní neschopnost měsíční splátka
smrt zůstatek dluhu
invalidita zůstatek dluhu
ztráta zaměstnání nebo hospitalizace měsíční splátka

 

Soubor pojištění

Pojišťovna zaplatí

Výše plnění

BEZPEČÍ

(2,5 % z aktuální splátky úvěru bez úhrady za pojištění)

smrt v důsledku úrazu zůstatek dluhu
invalidita v důsledku úrazu zůstatek dluhu
hospitalizace v důsledku úrazu měsíční splátka

 

Nastala pojistná událost?

Škodní událost vyřizuje BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., pověřený Administrátor pojistných událostí.

 

Jak postupovat při hlášení pojistné události:

  • Pojistnou událost můžete nahlásit telefonicky nebo písemně
  • K nahlášení pojistné události použijte tiskopis „Oznámení pojistné události
  • Vyplněný tiskopis zašlete na výše uvedenou adresu pojišťovny
  • U rizika pracovní neschopnosti uplatňuje pojišťovna „karenční lhůtu“, která trvá 60 dní
  • U rizika ztráty zaměstnání uplatňuje pojišťovna „karenční lhůtu“ a „čekací dobu“
  • Pokud pojišťovna vaši pojistnou událost uzná, bude pojistné plnění vyplácet na váš účet, který jste uvedl v tiskopisu „Oznámení pojistné události“

Pravidla pro výplatu pojistného plnění se řídí Rámcovou pojistnou smlouvou HCCPI 1/2016 (pojištění schopnosti splácet ke kreditní kartě), kterou najdete na této stránce.

 

Máte pojištění k úvěru, který byl sjednán do 31. 10. 2016 (tj. pojištění výdajů nebo pojištění zneužití karty)?
Hledáte o něm informace nebo chcete nahlásit pojistnou událost?

Potom klikněte zde.


nahoru

Pojištění osobních věcí

Sjednat si můžete pojištění osobních věcí, které vám kompenzuje ztrátu či odcizení vašich osobních věcí a finanční škody v důsledku ztráty či odcizení karty a jejího zneužití. Pojištění poskytuje Maxima pojišťovna, a.s.

  • Pojištěné jsou Vaše osobní věci: peněženka, kabelka/taška, klíče od bytu/ auta, doklady, brýle, parfém, léky na předpis, inhalátor, naslouchátko, mp3/mp4, fotoaparát, čtečka, chytré hodinky, mobilní telefon i stravenky vydané zaměstnavatelem
  • V případě odcizení nebo ztráty Osobních věcí pojišťovna proplatí nákup nových. Nákup Ostatních věcí proplatí v případě odcizení (mobil a drobnou elektroniku pouze v rámci balíčku JISTOTA+ ).
  • Pojišťovna proplatí i odcizenou hotovost
  • Kromě Osobních věcí vám pojišťovna zaplatí i vzniklé škody při ztrátě či krádeži karty (pořízení nové karty, platby bez vašeho vědomí a další)
  • Platí po celém světě.

Rozdíl oproti běžnému pojištění:

Ztracené nebo odcizené osobní věci jsou kryté, i když karta nebude odcizená nebo ztracená spolu s nimi.

Vztahuje se i na všechny transakce provedené před nahlášením ztráty nebo odcizení.

Při ztrátě stačí pouze předložit účtenky od nového zboží.

Nemusíte dokládat původ hotovosti odcizené z peněženky.

 

Vyberte si balíček pojištění, který vám nejvíce vyhovuje

Soubor pojištění

Pojišťovna zaplatí

Odcizení

Ztráta

Výše plnění

JISTOTA +

69 Kč

Hotovost v peněžence Ano Ne do 1 500 Kč

Hotovost odcizená při výběru z bankomatu nebo do 12 hodin po výběru z bankomatu kartou HC

Ano Ne do 40 000 Kč
(pro jednu nebo
všechny věci
dohromady)

Osobní věci (peněženka, kabelka/taška, klíče od bytu/auta, inhalátor (astma), brýle dioptrické/sluneční, platební karta (náklady na blokaci a vydání nové karty) + osobí doklady (řidičský průkaz, OP, pas, povolení k pobytu)

Ano Ano

Ostatní věci (parfém, stravenky (poskytnutí zaměstnavatelem), malý technický průkaz, průkazka na MHD, naslouchátko, léky na předpis (včetně obalu))

Ano Ne

Kapesní elektronika (čtečka (Kindl, apod.), MP3/MP4 přehrávač, fotoaparát (vč. obalu), hodinky vč. chytrých hodinek)

Ano Ne

Mobilní telefon (vč. obalu) a zneužití mobilního telefonu

Ano Ne
Náklady související se zneužitím odcizené/ztracené karty
Zneužití karty do 150 €
Internetové transakce do 150 €
PIN transakce do 50 000 Kč

 

Soubor pojištění

Pojišťovna zaplatí

Odcizení

Ztráta

Výše plnění

JISTOTA

29 Kč

Hotovost v peněžence Ano Ne do 1 000 Kč

Hotovost odcizená při výběru z bankomatu nebo do 12 hodin po výběru z bankomatu kartou HC

Ano Ne do 15 000 Kč
(pro jednu nebo
všechny věci
dohromady)

Osobní věci (peněženka, kabelka/taška, klíče od bytu/auta, inhalátor (astma), brýle dioptrické/sluneční, platební karta (náklady na blokaci a vydání nové karty) + osobí doklady (řidičský průkaz, OP, pas, povolení k pobytu)

Ano Ano

Ostatní věci (naslouchátko)

Ano Ne
Náklady související se zneužitím odcizené/ztracené karty
Zneužití karty do 150 €
Internetové transakce do 150 €
PIN transakce do 20 000 Kč

 

Nastala pojistná událost?

Škodní událost vyřizuje BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., pověřený Administrátor pojistných událostí.

 

Jak postupovat při hlášení pojistné události

  • Pojistnou událost můžete nahlásit telefonicky nebo písemně
  • K nahlášení pojistné události použijte tiskopis „Oznámení pojistné události
  • Vyplněný tiskopis zašlete na výše uvedenou adresu pojišťovny
  • Pokud pojišťovna vaši pojistnou událost uzná, bude pojistné plnění vyplácet na váš účet, který jste uvedl v tiskopisu „Oznámení pojistné události“
  • Pravidla pro výplatu pojistného plnění se řídí Rámcovou pojistnou smlouvou HCPIP 1/2016 (pojištění osobních věcí ke kreditní kartě), kterou najdete v části Dokumenty ke stažení.

 

Máte pojištění k úvěru, který byl sjednán do 31. 10. 2016 (tj. pojištění výdajů nebo pojištění zneužití karty)?
Hledáte o něm informace nebo chcete nahlásit pojistnou událost?

Potom klikněte zde.


nahoru